Welcome to Aishah Radhiah Beauty & SPA


Pusat Kecantikan Aishah Radhiah Beauty & Spa mula beroperasi pada 1 February 2013. Spa ini hanya untuk Muslimah.Kami menawarkan pelbagai rawatan yang di inspirasikan dari rawatan tradisional Melayu dan Indonesia.

SPA asal dari perkataan Solus Per Aqua, bermaksud terapi air (balneotherapy) mengikut peredaran zaman, spa berkembang menjadi sebuah pusat kecantikan, merawat tubuh, kesihatan luar dan dalam serta memberi kesegaran. Spa sendiri merupakan satu rangkaian perawatan yang terdiri dari urutan seluruh badan, lulur/body scrub, masker pemutihan, aromatherapy, mandi susu dan lain-lain.

Manfaat spa antara lain menghaluskan, menganjalkan, memutihkan dan memberi nutrisi pada kulit, mengendurkan ketegangan otot, detoksifikasi tubuh untuk meningkatkan sistem imunisasi tubuh badan.

Dengan spa juga kita dapat menurunkan tekanan darah tinggi dan hipertensi, mengurangi insomnia, stress dan keletihan, mengembalikan keseimbangan tubuh, percaya diri dan kreatif serta melambatkan proses penuaan.


Friday, January 3, 2014

pakej RATU, penghargaan buat si tubuh

Assalamualaikum...
berapa banyak kudrat tubuh diperah seharian? Seminggu? Sebulan?
bagaimana kita menghargainya?
macam mana kalau tubuh merajuk?
sesekali bagi la reward pada tubuh kita agar kembali segar untuk melaksanakan tugas harian
pakej RATU adalah penghargaan terbaik untuk diri anda
luangkan 4 jam sebulan untuk terapi diri
bermula dengan HERBAL SAUNA yang mampu membuang toksid dalam badan agar badan berpeluh dan sihat kembali
disusuli dengan URUTAN TRADISIONAL satu badan yang mampu membuatkan badan anda berasa begitu selesa dan boleh menghilangkan lenguh-lenguh badan
bagi menghilangkan daki dibadan yang dah lama tersimpan dan menebal, rawatan diteruskan dengan LULUR @ SCRUB seluruh badan menggunakan coklat. Ini adalah untuk membuang kulit mati dan menghaluskan kulit
rawatan diteruskan lagi dengan MASKER seluruh badan agar liang liang roma kembali rapat dan kulit kembali tegang dan halus
kemudian manjakan diri dengan BERENDAM SUSU DAN MANDIAN BUNGA yang disertakan perahan limau bagi mendapatkan kesegaran dan kehalusan kulit pada tahap maksimum.
terakhir sekali, rawatan SERI MUKA @ FACIAL yang dilakukan khas untuk menaikkan kembali seri muka serta membuang segala jerawat,bintik hitam dan putih pada muka
semua rawatan ini dapat dinikmati dengan harga RM300 shj
kepada yang berminat memanjakan tubuh dengan pakej ini, diskaun diberikan bagi pelanggan setia. RM1000 untuk 4 kali pekj RATU lengkap dan diberikan percuma sekali rawatan kaki (foot spa)
kunjungi AISHAH RADHIAH BEAUTY & SPA cawangan bangi atau shah alam bagi mendapatkan rawatan ini.
cawangan shah alam seksyen 9
cawangan bangi seksyen 8

No comments:

Post a Comment